Bekerja di Rumah Rehat

Salam...

Dua tiga hari ni saya duk kat Sungai Soi, rumah rehat saya tu...
Aik, awat panggil "saya" pulak.....

Dua tiga ari ni aku duk kat Soi, kat umah rehat tu kan...
Sejak puasa, umah tu takde orang pun nk masuk...
Maybe sbb areanya jauh gak dari bandar (dlm 15 minit perjalanan), tu pasal ia tak menjadi pilihan utama customer.

Tak lama lagu UMP nak adakan Pesta Konvo, so dua umah dh kena booked.
Dan satu lagi umah yg sebelum ini disewakan kepada pasangan guru, kitorang baru je install kan dengan perabot2.. Nak jadikan umah rehat juga la...
Umah ni takde air-cond, so sewanya pun aku bagi murah2 je la....
RM80 sehari pun okey kot...
Dan yang ni pun dah di booked...

Tu yang duk sini ni, nk memunggah2 dan prepare apa2 yg patut...
Sekarang ni duk pikir camne nak war war kan umah rehat ni...
Maybe ak kene pasang kain rentang kat tepu jalan area sini kot...
Ataupun tampal2 kertas kat bus stop...

Tgk la camne kan...

Wassalam...

P/S: Bukan ke entry ni lebih sesuai letak kat blog umah rehat. Awat aku letak kat sini...


6 comments:

  1. war war kat tenet pun ok gak...pastu klu ada konvo ke hape ke...bole bagi kat urusetia ke...iklankan kat ump ke...carile blogger ump...ada ramai kot...

    ReplyDelete
  2. letak kat page Kedai Kopi dlm blog aku pun boleh gak...

    ReplyDelete
  3. haha...letak kat mana pun ada orang baca jgk...leh buat duit tu..letak kat lelong dot com lagi cpt laku...

    ReplyDelete
  4. Rio: Aku iklankan kat mudah.my dan olx je. Blogger UMP ek. Gud idea. Thanx...

    Jo: Ha.. Jo wat classified ke. Nak join. Brape yurannya. Jap, nk pi nengok jap. Huhuhu...

    Black_Mel: Lelong bukan utk brg fizikal je ke. Aritu aku tgk cam ada charge. Takpe, aku tgk lagi. Mekasih krn idea tu.. Huhu...

    ReplyDelete
  5. ump? aku suka ump. la~la~la..

    shhh.

    rahsia.

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers