WANTED!

Salam...

PENGUMUMAN...
Perhatian kepada penduduk bumi...
Sekiranya anda terlihat manusia ini, cepat2 tangkap dia dan sampaikan mesej saya ni.

Inilah rupa manusia durjana itu...

Mesej saya:

Sila Pulangkan Hati Cik Langit yang Telah Awak Curi
Kesian kat Dia
Tido Tak Lena, Makan TAk Kenyang, Mandi TAk Sudah
Tiap Hari Duk Ulang Citer Funny Girl
La Ni Sebok Pulak Download Dr. Zhivago
TAk BAik Tau Awak Ni
Muka Je Hensem
Tapi PENCURI

Peringatan: Sebelum tangkap, sila pastikan dua perkara ini:

1. Jangan pandang mata dia walau apa pun terjadi. Mata dia leh wat awak jadi patung...
2. Jangan dengar suara dia. Suara dia akan wat awak cair...

MInta tolong sgt2..
Saya dah tak larat dah..
Dia asyik merayau dalam fikiran saya...
Mekasih...
Wassalam...


P/S: "Saya"! Sejak bila CIk LAngit berubah menjadi wanita budiman...

P/S ke-2: SAya nak TIDO!!!!!

10 comments:

  1. erk....ni lah yang dikatakan taste manusia lain2..hehe..

    ReplyDelete
  2. Ye kot...
    AKu lahir pada zaman yg silap...
    Huhuhu...

    ReplyDelete
  3. Weh... Langit,apsal la ko letak gambar ayah aku kat sini arr... malu la aku huhuhu...

    ReplyDelete
  4. Ha! Ayah ko ke...
    Huhu...
    Nampaknya ko kene panggil aku Mak Muda la pasni..
    Hihihi...

    ReplyDelete
  5. Rio: Ha.. Dh takde ke...
    Dh camne ngn hati aku...
    Waaaaa....

    ReplyDelete
  6. Mak Muda?
    Takmo! Nanti mak aku marah... hehe

    P/S: Omar Sharif masih hidup lagi... skg dah tua. Tapi sekali tgk muka dia masa muda ada iras muka ayah aku, cuma ayah aku rambut dgn misai dia putih...

    ReplyDelete
  7. Pergh,,,
    Bestnyer dpt ayah ensem...

    Ayah aku lak muka cam P.Ramlee dalam Ali Baba Bujang Lapok..

    Omar Sharif time tua ni punmasih kacak dan menawan hati..
    Huhuhu...

    ReplyDelete
  8. Whoaa.. ayah yg hensem cam P.Ramlee!

    ntah, aku tgk tak hensem pun ayah aku tu... suka buat lawak sakit ati org je dia tu... hehehe

    ReplyDelete
  9. salam ziarah

    selamat dtg ke blog sy dan menjadi follower sekali k

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers