DILEMA

Salam....

Aku rasa mmg cinta tu hanya satu ilusi la...
Walaupun aku sgt percaya yg aku akan ketemu dgn cinta sejati...

Yg terbaru aku telah bercinta ngn suami org...
Ak bukan perampas...
Mmg lelaki tu nk cari pengganti sbb tak tahan ngn perangai isterinya....
Dan lelaki tu pun mmg my taste...

Skrg aku dh ikat kontrak utk jadi GF dia selama setahun...
Katanya la ni dia takde reason nk berpisah ngn isteri, sbb isteri tak wat hal yg nmpak di mata masyarakat...
Isterinya tu mmg jauh lebih baek dari aku, menutup aurat, tak bercakap dgn lelaki...
Tapi, dier jenis suka mengarah n membentak2...
Depan aku pun bole mengarah2 si suami lagi...
Yg suaminya pun satu hal gak... Senyap je kene marah...

Aritu lelaki tu tnjuk kat aku kesan lebam 2 3 tempat kat lengan dia.. Katanya si isteri cubit sampai lebam...
Dan HP pun dh tukar yg baru gara2 si isteri baling HP tu ke dinding n pecah berderai....

Masalahnya lelaki ni penakot....Tak leh idop tanpa perempuan...
Takde isteri, jadi macam ilang pedoman...
Koman sungguh la....

Tapi aku rasa maybe dia dh tehutang budi ngn isterinya kot...
Tu yg asyik menurut perintah jer...
Mmg koman la....

Nape aku suka dier walaupun dier koman...
Ntah...
Takde sebab...

Aku cuma suka....

La ni aku tengah merana....
Antara perasaan cinta yg sgt mendalam dan rindu yg sangat menyakitkan ini....
Dengan rasa kesian kat isterinya yg akhirnya akan jadi janda kalo lelaki tu nekad nk kat aku...

Sebenarnya jadi isteri ke-2 pun aku rela... sebab dh sayang sgt kan...
Tapi lelaki tu takmo, takot tak mampu berlaku adil....

Seriously....
Mmg tgh dilema tahap gaban....
Kalo pilih CINTA, akan merosakkan idop wanita laen...
Kalo pilih BERPISAH, aku yg merana dan lelaki tu pun tak hepi gak ngn idop dier yg dh macam ape jer kene queen control....

Ibu pun tak setuju kalo aku nk kawen ngn suami org....
Adoi....
Kalo la kisah cinta aku ni normal cam org laen...

Kadang2 cam tak adil jugak....

Wassalam....

3 comments:

  1. ajal maut,jodoh pertemuan ketentuan Allah..klau dia jodoh ko,ko tolak mcm mana sekali pun takkan boleh..macam tu jugak sebaliknya..cuma aku rasa dia kena jadi seorang lelaki yang boleh memimpin..harap2 dia berubah...

    ReplyDelete
  2. Betol Jo...
    Aku dh byk kali dh tolak n buat mcm2 supaya dia menyampah kat aku.. Tapi dia makin dekat n aku takleh tolak dia bila dh ada depan mata... Bila jauh lagi la rindu giler cam nk guling2... Adoi.. Ape la perasaan yg tak best ni....

    ReplyDelete
  3. Black_Mel: Aku mmg dh tolak.. tpi x dpt la.. Kdg2 aku nanges memikirkan aku ni watak jahat dlm filem yg nk rampas kebahagian org laen... Tp aku bukan jahat n x penah pun pkir nk rmpas hak sape2...

    Dalam hati ni aku harap dia pilih utk selamatkan rumahtangganya.. Tpi dlm masa yg sama aku harap gak dia pilih aku...

    Mmg dilema tahap gaban la, Black_Mel....

    P/S: Aku pun dh ajar dia cara2 nk ajar isteri supaya ikot cakap dia, tapi dia tak leh la.. Asyik mengalah je wlaupun isteri yg wat salah.. Mmg hampeh punyer laki....

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers