Langit Orang Jahat

Salam...

Aku orang jahat,....
Sebab aku telah jatuh cinta pada seseorang...
Org tu dah kawen dan aku rapat ngn isterinya...

Tu bukan dilema yg besar...
Dilema yg besar ialah dia pun ada perasaan yg sama pada aku...
Paling dasyat ialah dialog aku bersama rakan kongsi aku pada suatu hari...

Rakan kongsi : Langit, kenapa la ko tak ngorat si Jejaka tu time skolah dlu.. (aku 1 skolah ngn jejaka ni dulu)
Aku               : Ha... Camne nk ngorat.. Aku pun tak igt dia tu yg mana satu...
Rakan kongsi : Aku tgk dia tu smart, ensem, baek... Ko ngn dia nampak serasi sgt la... Cam sesuai... Susah tau nk dpt pasangan yg serasi...

Aku               : Ha... serasi ke... Dah dia dh kawen, nk wat camne...
Rakan kongsi : Ko ni rugi betul la.... Rezeki isteri dia kot....

Waaaaa........... T_T

Seriously, aku pun rasa cam rugi...
Lagi rugi bila lelaki tu ajak aku kawen, sbb dia kesunyian...
Ape la...Dah ada isteri pun masih kesunyian...

Takmo! Takmo!
Aku takmo runtuhkan rumahtangga org laen....

Tp cam best je, sbb dia igt aku time skolah...
Dia igt tahi lalat perampas aku ni....

Waaaaaa... T_T

Dulu pernah baca buku fengshui cina..
Katanya tahi lalat yg kat tengah2 pipi kiri maknanya perampas...
Org Cina mesti nk buang tahi lalat ni...

Aku gelak guling2 je baca fengshui ni...

Sekarang aku nangis guling2 bila igt balik fengshu ni...

Stakat arini dah lebih 10 org suami org ngorat aku...
Dan 6 darinya aku dah siap kuar2 pi candle light dinner lagi...
Dan 3 daripadanya dh ajak aku kawen n tiap2 malam mesej rindu dendam...
Tiap2 pagi anta makanan kat aku,...
Tiap2 mlm blanje aku kepsi...

Yg best takde sorg pun antara suami org tu ajak aku buat maksiat...
Yg belom kawen plk yg suka ajak wat maksiat...

Kadang2 aku pikie gak, adakah aku ditakdirkan jadi isteri kedua....

TIDAKKKKKK!!!!!

Ya Allah, ya Tuhanku...
Selamatkan la aku....

Wassalam...

P/S: Secara realitinya; masalah ni aku takleh kongsi dgn org2 disekelilingku.... Sebab mesti dorg akan pandang aku semacam.. Telan je la Langit... T____T

5 comments:

  1. isteri ke dua pun x salah xD

    ReplyDelete
  2. AKu pn x kesah jd isteri ke-2...
    Tp masyarakat cam kesahkan...
    T_T

    ReplyDelete
  3. cubaan tu utk kamu
    doalah minta dijodohkan semoga yang terbaik utk kamu, mudah-mudahan

    ReplyDelete
  4. Thanx Miss NIna...
    Ibu pun dh bgtau dia x stuju sy kawen ngn lelaki tu..
    T___T

    Sgt sedey tp itu la yg terbaek...

    ReplyDelete
  5. ikut kata hati kamu

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers