Salam...

Semalam aku dh pikir masak2...
Dan hati serta akal aku dah hampir2 sebulat suara...
Aku pun dh tak jumpa dia 2 hari, so ala2 dh bole lupakan la....

Mlm tadi tiba2 adik cakap, "Tapi Yusri Kaklong tu mmg cute pun. Mmg sesuai ngn Kaklong."

Wah!
Tiba2 hati berpaling tadah dari akal...
Rindu makin membuak2...

Adoi...Nafsu....
Nape awk ni sgt tak baek.,....
Kenapa kena membuatkan dada aku jadi sgt saket....

"YUSRI KAKLONG" Wah, ayat adik aku yg mmg tak bole blah...
Seolah2 Yusri tu adalah milik aku..
Padahal dia milik org laen...

Ya Allah ya Tuhanku...
Kalo la aku bole memilikinya...
Aku akan jaga dia baek2...
Jaga hatinya, perutnya dan tempat tidurnya...
Jaga kebajikannya, hartanya dan anak2nya.. (anak2 kami la maksudnya)...

Kalo la kitar idop aku ni normal cam org laen....

T____T


Wassalam...

4 comments:

  1. salam perkenalan, jika ada jodoh dia akan menjadi pasangan awak jua..... lagipun hidup awak unik, takkan awak gembira ada kitar hidup yang normal macam orang lain, chill ye, wasalam~

    ReplyDelete
  2. Ha............
    Cik Blink Blink... komen awk seakan2 sama dgn nasihat saya kepada kawan sy yg Asperger... Mekasih Cik Blink Blink.... :)

    ReplyDelete
  3. untung yusri kaklong ni ada org admire dia..bgtau la kat dia...who knows..jodoh..

    ReplyDelete
  4. Black_Mel: Sebenarnya dia tu suami org.. Dan kami mmg tgh berpacaran dgn senyap2... Ini membuatkan aku rasa seolah2 perempuan jahat dalam filem... T___T

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers