If I Fell.....

SAlam....

Wooo...
Dh lama giler x update blog..
Dh bersawang nampaknyer....

Tak update sbb tak tau dh nk tulis ape...
Idop aku dh x bosan kot, sbb tu xde msa nk pikier...
Huhuhu...

Aku tgh tengah tergila2kan lagu dibawah...
If I fell dari The Beatles...

Rasa pelik gak, nape lirik2 zaman dulu semuanya sgt menyentuh perasaan, tapi lirk zaman skrg ni dah cam xde emosi jer....

AKu la ni tgh pulun mencari satu movie tentang Joh Lennon...
Penah tgk movie tu dlm TV dulu, tapi x jumpa dah..
Tak silap aku tajuknya Lennon, citer tentang The Beatles la...
Yg jumpa cuma "The No Where Boy"; tapi bukan citer tu yg aku nk tgk...

Puas dh cari...
DI manakah kau wahai cerita... T_T

Wassalam....

2 comments:

  1. sila ke blog aku dan klik kat lagu di bwh gambar headphone tu... nak share dgn ko jugak sebuah lagu lama yg menyentuh perasaan...

    ReplyDelete
  2. Baek, aku rempit skrg...
    Vroom.....

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers