Hijrah

Salam...

Sempena Maal Hijrah ni aku dah buat satu penghijrahan baru...
Penghijrahan yg dah lama sangat aku nak buat...
Tapi tak terbuat2 akibat kelalaian aku sendiri...

Dan sebenarnya aku bangga juga, sebab 10 tahun lepas aku dah buat satu penghijrahan yg aku rasa macam tak mampu nak buat, tapi akhirnya aku berjaya...

Penghijrahan kali ni pula, harap2 akan berjaya...
Walaupun mungkin tak sepenuhnya berjaya dalam masa yang singkat; tapi lama2 akan berjaya juga...
InsyaAllah....

Sebenarnya sangat susah nak berhijrah seorang diri tanpa sebarang dorongan...
Sama susah ngn time belajar sembahyang dari buku "MAri Belajar Sembahyang- Perempuan" tatkala aku berusia 18 tahun (dan kena pastikan takde sape2 tau pasal ni...)....
Tapi aku berjaya....

Alhamdulillah... ^_^

Wassalam....

3 comments:

  1. marilah berhijrah..hehe..hanya diri sendiri je bo buat..dont wori...insyaallah penghijrahan yg baek akan dirahmatinya..hehehe...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers