Marah gak ni...

Salam...

Aku tak paham ngn orang yg yg selalu igt status FB aku adalah bekisar ttg lelaki...
Tolong la.. Dunia aku tak sesempit tu...
Takkan seme yg berlaku ni ada kaitan ngn lelaki,...

HADOI!!!

Dan maksik aku sorang ni pulak, suka sgt komen tapi tak berkaitan langsung ngn status aku tu..
KOmen dia selalu je cam tetiber dan lari topik...
Aku tak paham naper dia suka menyebok...

Lagi aku tak paham bila ada org lain yg bergaduh2 sebab status aku ni...

AKu rasa seme orang dalam dunia ni takde keje lain ke selain menghabiskan masa mentafsir setiap huruf dlm status aku....

Wassalam...

Owh, aku teringat, beberapa lepas aku pernah jadi model mekap utk adik aku...
Kemudian aku pakai baju pengantin...
Disebabkan buah dada aku ni sangat besar, jadi ia menampakkan sikit lurah dendam ni.. (tapi takde la sampai terkeluar...)

Pastu time photoshoot, ada satu gambar yg aku tunduk hidu bunga dan lurah dendam aku ni nmpak dgn sangat ketara...
Seriously, gambar tu sangat cantik (regardless lurah dendam aku...)

Beberapa bulan kemudian aku kenal ngn sorang lelaki kat tenet dan dia add aku dlm friendster...
Pastu dia ada tgk gambar adik aku dan terjumpa gambar aku tu (gambar aku hidu bunga nmpak lurah dendam).. Dia cakap gamba tu sgt seksi dan dia suka...

Aku tak pernah tau pun adik aku upload gambar yg memalukan tu..
Aku igt dia nak simpan utk tunjuk kat og yg memerlukan khidmat jurusolek...
Aku rasa malu tahap babi dan rasa cam aku ni perempuan murahan jer...

Dan lelaki tu tak berkawan ngn aku lg sbb dia kata dia tak berminat ngn perempuan mcm ni...
OKEY.....

AKu minta adik aku remove, pastu adik aku cuma gelak...
Katanya tak terpikir pulak gambar tu seksi...
Dan sampai skrg adik aku tak buang sebab dia dah terlupa....

Bole tak kalo aku terlupa buang status yg buat dia bergaduh suami isteri; sedangkan status tu bukan utk dorang pun...

Kenapa pulak aku yg bersalah sedangkan dorang yg hypersensitive,...
Dan did I mention yg keychain tu adalah sponsor dari aku di mana takde sape bayar satu sen pun kepada aku..
Dan bole plak lepas abes majlis, minta sponsor buatkan keychain lg sbb para tetamu komplen tak dapat keychain tu.,... Dan tetamu yg dalam majlis tu menyorok dari aku; kemudian komplen tak dapat kemudian nk request kaler pulak...

Seriously, aku tak halalkan dia sentuh brg aku...

Wassalam...

2 comments:

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers