JANGAN BACA!!!!!!

Salam...

Aku nak mengumpat...Kalo korang takmo berdosa, jgn baca entry ni...

Aku sgt geram...
Dan aku harap takde sape2 baca entry niey...

Mesti takde sape tau yg adik aku kawen pada 12hb yg lepas...
Dan dia berkahwin dgn adik kpd Putera Menara....
Ya, Putera Menara keparat tu la...

Dan sepanjang perkahwinan tu, Putera Menara dan Permaisuri Badaknya tu pun turut hadir dan seperti yg dijangka mereka mengelak dari terserempak dgn aku..
Obviously, sebab bila aku ada ldm umah, dorang duk luar.. Bila aku keluar sbb nk serve something tetiba dornag dah ada kat dalam umah dah..
Persetan kan la dorang...

Dan aku adalah org yg bertanggungjawab memberi goodies bag kpd para tetamu...
Aku beri kpd adik beradik ayah, adik beradik ibu, keluarga sebelah lelaki dan member2 adik aku dan member2 suami kpd adik aku...

Dan aku tak bg pun kpd Putera Menara dan Permaisuri Badak sebab aku tak terserempak ngn dorang...
Time aku sebok cari keluarga sebelah lelaki utk bg goodies bag ni, kelibat merpati dua sejoli tu tak kelihatan pun...
So that's not my problem...

Beberapa hari lepas adk aku minta buatkan 12 pcs keychain lg..
Katanya ada member2 suaminya tak dapat...
Aku rasa pelik, kenapa tetamu bole komplen yg dorang tak dapat goodie bag sedangkan ia bukan disediakan utk dorang,, Naseb2 je la dapat... Mereka sungguh tak malu...

Dan Permaisuri Badak tu pun kmplen kat adik aku yg dia tak dapat goodie bag,,,
Ops, bukan mereka maksudkan goodies bag, tapi keychain LOVE yg aku jahit tu...
Ya, dia komplen yg dia tak dapat keychain tu...

Obviosly, sape suruh ko nyorok dari aku...
Dan adik aku berjanji pd Permaisuri Badak tu yg dia akan dapatkan keychain tu khas utknya...
Dan Permaisuri Badak tu dgn muka tak malu request kaler pink...
Dan secara kebetulan aku mmg tgh jahit kaler pink pun...

WHAT THE FUCK!!!

Ni 1st time dlm idop yg ada org komplen kat tuan umah yg dia tak dapat keychain dan dgn tak tau malunya minta buatkan utk dia sebiji...
FUCK!!!

AKu takkan mencarut kpd sesiapa pun dlm dunia ni, tapi carutan ni mmg khas utk Permaisuri Badak..

Aku post 1 status kat FB berbunyi :

DAH LA NYOROK. PASTU KOMPLEN TAK DAPAT. PASTU BOLE REQUEST KALER PULAK. TAK MALU SUNGGUH!

Tetba adik aku bg mesej minta aku buangkan status tu sebab dia takmo gaduh ngn suaminya...

Wow!!!
Setahu aku la kan, ni kan status aku...
Yg ada org luar nk nyebok suruh aku buang2 ni apehal...
Kenapa nak terasa pedas... Ada makan cili ke...

Harap aku sayangkan adik aku je, aku terus buang status tu...
Kalo ikot setan dlm hati ni, jgn harap la nak buang....

BAru2 ni jugak aku terserempak ngn musuh Permaisuri Badak.. Dan musuh tu bgtau yg dia ada berbual dgn kawan baik Permaisuri Badak ni...

KAwan Baik Permaisuri Badak ni bgtau...

"Sian dia... Ada sorang perempuan main cinta ngn suami dia... Dah la ramai org marah dia sebab jual tudung murah, padahal bukan dia jual.. Suami dia yg jual.,.. Ramai org tak tau.. Dia tgh menderita... Dia tu sebenarnya mangsa penderaan suami... Skrg ni dh tak tinggal sebumbung dah ngn suaminya..."

Ceh, tolong la...
Nak buat citer pun agak2 la...

Aritu customer sendiri bgtau yg Permaisuri Badak ni tanya berapa si musuhnya jual tudung tu... Customer tu cakap RM15.00.. Pastu dia cakap.. Kalo akak beli ngn saya, sy bg 2 helai RM15.00....

Owh... Tudung tu suami ko yg jual ek, bukan ko... Dah yg ko bargain bagai nak rak tu ape bende...
Sampai seme harga barang ko bg murah nak mampus.. Sampai abes mampus seme perniagaan tudung kat KUantan ni apehal.....

Dan mangsa penderaaan.... Ko tu dari besar badak, skrg ni cam besar gajah dah aku tgk...
Owh, maken kene dera, maken besar yer..
Owh.. Baru aku paham...

Suami ko tu maken kurus pulak ek...

Okey.. APe2 la...

Kalo la ko tau apa yg suami ko citer kat aku ttg ko, mesti ko pi bunuh diri...
So, tak perlu la aku citer.,...

Sebab korang berdua sama jer...
Bermuka2...
Dan keturunan aku takde yg camni dan takkan ada sebab aku memilih....

BYE!!!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers