Tak Minat

Salam...

AKu cuba menafikan bahawa aku tak berminat pd lelaki Melayu...
Tapi dari sehari ke sehari; seriously aku mmg maken menyampah la kat dorang ni...

Ada tak lelaki Melayu tak tak kolot tapi dalam masa yg sama tak begitu sosial dan mencarut2 mcm omputih tu....

Ramai org asyik tanya bila aku nk kawen dan berusaha memperkenalkan lelaki kpd aku...
Tap mereka tak berjaya buat aku rasa berbunga2...

Sorry, cam ayah cakap...
Kalo tak suka (lelaki tu), jgn kawen...

Zaman skrg bukan cam zaman dulu...
Tak suka; berpisah terus...
Zaman dulu pikir panjang2 sebelom berpisah... Sebab org zaman dulu jauh lebih bertanggungjawab berbanding org zaman skrg...

Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers