anak dara tua...

Salam....

Ciri2 anak dara tua ialah:

"ASYIK NAK MARAH JER"....

Serius, kalo korang masih belom kawen dan takde pakwe dan asyik nak marah jer, confirm korang dah masuk dalam golongan ANAK DARA TUA...

Dan sejak akhir2 ni aku pun asyik nak marah je..
Pasai ape ntah....

Sebelom ni asyik nak marah sbb PMS tapi skrg ni dah 2x period takkan PMS lagi kot...

AKu pun hangen nak mampos bila ada orang tanya...
"Dah kawen ke belom???"
--> belom....
"Dah nak tunggu sape?"
--> tunggu orang la bodo.. Takkan nak tunggu kanggaroo plk... ???

Tolong la...
Kalo aku tanya orang, "Ko ni bila nak mati??" Agaknya org sentap tak...?
Takde la.. AKu bukan nk wat sentap...
Aku tanya jer.. Lagipun aku betul2 nak tau bila dia nak mati./...

Soklan ni confirm dimasukkan ke dalam kategori soklan kurang ajar kan...
Walhal jawapan bagi soklan itu ialah ---> "mana la saya tau... Maut tu di tangan Allah.."

Aik...
Tau pulak maut di tangan Allah...
Dah tu takkan tak tau jodoh tu pun di tangan Allah.. Mana la tau masa bila baru dipertemukan jodoh.,..
Boile tak aku panggil orang tu dgn gelaran BODOH?
Mmg bole sgt tapi kesian la kat dia...
Dah la bodoh, dipnggil pulak bodoh..
nnti kecik ati plk...

AKu kecik ati takpe... Dah biasa dah...

Penatnya la melayan orang bodoh.. Serius penat...

Satu lagi aku menyampah tahap babun betul bila aku jerit kat wall pastu muncul la ntah sape2 yg tak penah2 nak LIKE atau KOMEN post aku tetibe je muncul dgn kata2 hikmat la kononnya...
Kalo betul2 kata2 hikmat takpe gak...
Ni kata2 yg dah dicedok dari buku motivasi mana ntah bg kat aku..

Mekasih je la...
Aku malas nak dengar motivasi ni sbb aku tak memerlukannya...
Ayat2 macam.. "Sabar la". "Redha la..." "Kuatkan semangat".."Tei\rima la dugaan.." Dna amcam2 lagi la...
Sorry sgt2.,, Aku dah dgr ayat tu sejak skolah rendah lagi...

memang la di alam nyata aku SABAR...
Aku REDHA...
Aku PASRAH
dan aku terima QADA n QADAR,,,

Tapi aku saja2 je nak jerit kat wall tu nak tnjukkan yg aku tak suka... Ok...
Logik la kan...
Takkan aku nak lempang org laju2 kalo org tu tanya "Bila nak kawin"
Aku cuma keluarkan kata2 extreme demi menunjukkan aku benar2 tak sukakan soalan tersebut...

Ada pulak la makhluk yg igt aku betul2 nak lempang orang...
Hadoi...
Tak komik langsung la orang itu....

Dalam komik kan ada tunjuk yg orang debik sekali terus org tu berpusing2 melayang ke bulan....
Pastu reaksi pembaca mesti ------> GELAK BERSUNGGUH2...
Ada ke pembaca yg memeberi reaksi ----> "Kesiannya, orang tu gurau sket je dah kene baling ke bulan. Lagipun mana logik sekali tumbuk dan melayang ke bulan.. Lagipun kat kat luar bumi ni takde graviti. Macam mana bolesampai ke bulan.,. Secara logiknya dia cuma bole terapung kat luar atmosfera... Dan disebabkan takde graviti juga takde daya yg dapat menolaknya atau menariknya ke bulan... Dan satu lagi takde oksigen.. Belom sampai ke bulan pun orang tu dah mati sbb tak bole bernafas... Dan lagi satu kalo dia dah sampai bulan, macam mana dia bole muncul semula di baba yg seterusnya.. Tak logik kan...."

Serius... Ada ke orang bagi respond gini bila baca komik.,..?
Kalo takde, kenapa orang yg sama ni  bagi respond gini bila baca status aku...
Kamon la....
Tak komik langsung la korang ni...

Lebih baik orang tu LIKE aje demi menunjukkan dia sudi meluangkan masa beberapa saat baca status tak guna aku tu dari sebok2 nak aku kembali ke pangkal jalan...

Apapun suka hati dorang la....

Konon nk post kat wall bg ilang stress...
maken stress pulak jadinya...

Wassalam...

p/s: Aku masih tertanya2... Kenapa aku stress sgt ni... ?


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers