Puzzle....?

Salam...

Rasanya aku dah mengguris perasaan kawan aku ngn ayat aku kat FB tempoh hari...
Dan juga salah satu entry aku baru2 ni...

Apapun itu adalah pandangan peribadi aku...
Dan aku menghormati pandangan dia; kerana aku tau dia melihat dari atas, aku pula melihat dari bawah...
Tak mungkin dia nampak apa yg aku nampak...
Dan tak mungkin aku nampak apa yg dia nampak..

Blog dia pun dah tutup...
Walaupun sepatutnya masih ada baki lebih 100 hari lg...
Dan aku tetap ikuti blog dia yg satu lagi...

Dia tgh sedih dan sunyi semula; seperti sebelom ni....
Aku nak sangat komen entry tu dan bagi kata2 semangat, seperti sebelom ni...
Tapi aku takot...

Aku takot kalo dia tau aku follow blog dia ni; mungkin dia akan tutup gak blog tu kan....
Dan abes la connection aku ngn dia.,..
Aku plk x pndai nk menyamar jadi org lain nk bg kata2 semangat supaya dia tak sedih macam ni....

Sebenarnya aku tak rasa dia berbeza ngn orang lain..
Aku rasa kan, cuma dia dibesarkan dalam suasana yg lack of love...
Jadi dia tak pandai nak curahkan kasih sayang sbb tak pasti apa tu kasih sayang....

Kalo la dia ada dekat sini, nak je aku peluk dia erat2 ngn cakap, "Walaupun ko dah tak suka n marah kat aku lagi; aku tetap sayang ko... Walaupun pandangan ko sngt kontra ngn aku; tapi aku tetap sayang ko... Dan kehilangan ko dalam idop aku; buat aku rasa seperti separuh diri aku hilang"

Harap dia takkan buang blog yg lagi satu tu supaya aku bole tgk dia dari jauh...seperti yg selama ni aku buat...

Ingat...
Walaupun seluruh dunia menolak kepingan puzzle yang tak padan dgn mana2 jigsaw ni, tetapi aku amik dia, sangkut ngn tali dan ikat kat tengkuk aku sbg rantai... Patu bawak dia ke mana2 aku pergi...
Hahaha.. Kalo la dia betul2 puzzle... :P

Wokep...
Jom tgk ape aku buat...

In progress...
harap esok siap...

Wassalam...



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers