Projek..?.... Haha....right.....

Salam....

Pada asalnya aku nak poskan dia sesuatu yg istimewa...
Sesuatu yg aku jaet sendiri utk ucapkan selamat tinggal...
Tapi rupa2nya org yg aku berkawan selama 3 tahun ni rupanya bukan seorang manusia...

Rupanya ia hanyalah satu kolaborasi antara beberapa orang manusia yg menjalankan projek tersebut...
Aku pun tak tau apa benda la yg dorang buat selama 3 tahun ni mempermainkan orang ramai dengan kewujudan manusia istimewa tu...

Tapi, apapun....
Aku tak percaya ia hanya satu projek...
Projek tu cuma satu alasan utk dia stop dari alam maya ni...

Walaupun aku tau dia byk mereka2 citer....
Tapi ye la.. Nama pun citer-jo...
Huhuhu....

Ingat tak keje yg tak siap semalam...?
Tengok!
Dah siap.... >_<


Sukanya hati akuuuuuu....
Yippi!!!

Ok, esok nak wat ape plk ek...

Wassalam....

1 comment:

  1. x pernah nak pos something utk saya pun langit nih.. hehhehe..

    anyway, thanks and very nice meeting you. saya tetap akan visit blog awk when free. maybe as a silent reader lah ye? hehee..

    keep fighting, be strong, and keep on praying to Allah, no matter what happens in life.

    love u too, girl. peace (^-^)V

    p/s : i am a REAL PERSON tau. hehehehe.. :D

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers