Tak pernah teringat....

Salam....

Erm...
Nak ckap aper ek...
Tak tau la... Hihihi...

Ok.. ok serius sket...

Seriously, siang tadi cam ada idea je nk tulis apa..
Tp skrg lupa plk...

Tau tak... Langit dah terbangun dari tido...
Akibat dari tekanan sekekliling kot...
Aku tgh berusaha menidurkannya semula..

Chaiyuk2!!!

Tau tak apa yg aku terpikir arini...?
AKu terpikir...
Aku tak pernah ingat pun yg aku pernah jadi sperm...
Dan cam tak percaya je aku la sperm yg pertama dan mungkin satu2nya sperma yg jumpa telur tu...
Hebat gak aku ni ek...
Satu dalam berjuta,...

Hohohohoho....

Ciptaan Allah yg tak tercapai dek akal....

Wassalam....

Eh, mana leh chow tanpa letak gambar...

Yg aku wat aritu...
dah terjual dah pun kat budak UMP aritu...

Nak wat lagi...
Nak wat lagi...

Yippi!

Wassalam....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers