Innocent..



Salam,



Smlm aku main geletek ngn adik bongsu yang berusia 7 tahun

Aku tanya dia, "Anis plg geli kat mana?"

Dia jawab, "Hm... cuba teka..."

"Bg la klu." Tanyaku.

"Okey. Kat tempat tu ada lubang, pastu ada bulu-bulu,"kata adikku...



Aku terkedu jap. Ha...?

"Ada lubang dan bulu?" tanyaku lagi, wat muka pelik.

"A'ah,macam lelaki punyer..." jawabnya selamba

Ha.... Biar benar budak ni..

"Tempat apa tu?" aku tanya.

"Ala, ada lubang...." dia bg penekanan. "pastu ada bulu..." katanya riang...

Aku diam. Fikir kat mana tempat yang dimaksudkan tu...

Takkanlah...



”Ketiak la,” jawab Anis sambil gelak. ”Apa la kak long ni.”

Ketiak......? La... Aku ingatkan apa tadi..

Innocent btul adik aku...



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers