Kachuu yg Comel...

Salam...

Sejak aku dh start keje balik, aku asyik bz je malam2 n x dpt update ape yg berlaku dlm YS...

Td Nina habaq kt aku yg kekasihnya Kachuu mybe x layan YS lg sbb sebok ngn keje. Aku pn jd sedih dgr citer tu..

Tetibe Kachuu muncul n aku trus tanya tul ke Kachuu xnk join YS lagi...

Dan inilah suart balasannya...

"kalau kachuu sibuk mmg tak layanlah.....dan memang masa yang paling dibenci manusia dah datang kepada ku...iaitu SIBUK....aku semakin sibuk disebabkan perniagaan yang aku laburkan semakin berkembang dan semakin memenatkan.....merantau kesana kemari bertemu ngan partner memang membuatkan ku pengsan....pagi ku kerja normal balik kul 5 ptng pastu 5.30 keluar pergi seminar kempem promosi and macam2 lagi.....skg aku dkt ipoh mungkin dalam pukul 3.30pagi nti aku akn bertolak balik kerumah aku dkt kulim...mulai esok mungkin ys dalam kenangan sampai aku betul2 jumpa masa yang paling manusia suka...iaitu masa SENANG...bilakah???mungkin sepuluh tahun lagi.......ntah lah...slepas,esok dan hari2 seterusnya mungkin 24jam tak pernah cukup buatku.....LANGIT...THANKS SEBAB MENJADI SAHABAT AKU YANG TERBAIK SEBELUM NI.....SEBELUM NI BILA AKU BUKA YS AKU AKAN CARI NAMA LANGIT..HARI2 AKU MACAMNI....TAPI AKU TAK JUMPA....MUNGKIN KAU DA SIBUK....JIKA JUMPA PUN KAU DA LAMBAT MASUK....SESAB KAU ORANG YANG PERTAMA DALAM YS NI BUAT AKU TERSENYUM...BUAT AKU TERGELAK....SEBAB TU AKU ANGGAP KAU SAHABAT KU YANG TERBAIK YANG PERNAH KU KENAL...WALAUPUN DLM YS....DOAKAN KEJAYAAN AKU YE LANGIT....."

Selepas baca ni, serta merta aku rasa terharu sgt2... Tp sbb mak aku ada kt sebelah, xleh ler aku nangis depan laptop ni... Control macho beb...

Apapun aku sentiasa doakan kejayaan Kachuu dlm bisnesnyer. Moga die dpt apa yg dihajati n trus memiliki Nina sbg isterinya n idup bahagia hingga ke syurga...

P/S: Wlaupn x penah tgk muka member YS ni, tp mengenali mereka di alam maya benar2 membuatkan ku terhibur...

3 comments:

  1. pinjam baby sekejap......so ko kena lah berusaha turapkan laluan ko yang dilalui sekarang dan seterusnya dgn tar yg mahal....mana nak dapat tar yang mahal??so kena beli ngan harga yang mahal...harga itu usaha.

    ReplyDelete
  2. ya!!!
    walaupn xpernah jumper diorg,
    tp mengenali diorg adalah sesuatu yg amat berharga...
    emmm...
    klu ikutkan aku sorang kot belom menunjukkan muker yg xbraper nk come dikalangan bebudak kelas cikgundam YS.....hehe......

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers