Bwahahahaha!

Salam...

ADOI!

I want to get rid of this unhealthy feeling!
Help me, God...

Arghhh...
Bencinya perasaan ni...
Cepat2 la keluar....


P/S: Sejak akhir2 ni selalu je berprasangka dgn ibu dan ayah. Selalu juga menyampah giler pada sesiapa yg berbual lama2 ngn aku. Dan juga malas nk buat apa2 kerja pun. Semalam tak ikot pun family gi umah terbuka. Dan sekarang tak ikot punibu ngn ayah jenguk nenek kat kampung. Mesti ayah ingat aku dah gila. Bagus juga. Sumbat aku ke umah orang gila tu takyah tgk muka aku lagi. Baru puas hati depa... (Tengok, berprasangka lagi. Padahal ayah takcakap ape2 pun..)....

P/S ke 2 : Agaknya tgh PMS ni kot... Ditambah pula ngn kata2 nista mak aku semalam...
                Darah, cepat2 la keluar. Keluar sekali ngn perasaan buruk ni...
                TYVM....

P/S ke 3: Hoi, Encik Syaitan! AKu tau ko tgh gelak guling2 tgk aku terpedaya ngn mulut busuk ko tu. Tapi ini semua takkan bertahan lama. Lepas darah ni keluar, ko nangis la guling2 sampai kurus. Bwahahahahaahahahaha!

Wassalam....

2 comments:

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers