Hal yg Takmo Tau...

Salam....

Takmo cakap byk...
Cuma nk share ape yg aku baca kat umah En. Bujang Kacak tadi...

Betul atau tak; Allahualam...
Aku malas nk kaji selidik dulu sejauh mana kebenarannya...
Memandangkan kat Kuantan ni, kedai mamak takde la byk sgt dan pekeja Indon pun stakat yg buat bangunan je, so tipis la peluang aku nk siasat perkara ni dgn terperinci...

Ape pun, jom la baca dan ungkaikan sendiri misteri tersebut...
Sila jangan tuduh aku sebar fitnah atau cakap aku suka suki je nk sebar khabar angin...
Aku cuma nak share input yg aku dapat dari ntah mana2 yg logiknya amat tinggi walaupun takde bukti kukuh...

Mmg I am not simple minded and I can't ignore something that caught my eyes...
Tapi kalo takmo baca pun takpe gak...
Ignorant is Bliss; dan kita akan lebih gembira kalo tak tau hal ni...

Wassalam...



1 comment:

  1. Ada lojiknya jugak artikel tu. Setau aku, peniaga tempatan khususnya yg jual makanan kena disahkan kesihatan dan amik suntikan typhoid dan sebagainya. Majlis perbandaran dan bandaraya ada tetapkan polisi ni.

    Kebanyakan pendatang asing yg masuk ke dlm negara secara haram tak mempunyai rekod kesihatan sah, dan bayangkanlah kalau diorg yg berisiko mempunyai TB tak pernah mendpt rawatan atau suntikan terus kerja kat kedai makan sini...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers