WANITA API ini tengah menjulang dengan MARAKNYA....

Salam...

Terjumpa satu entry menarik kat blog MISS STRAWBERRY...

Kat sana aku telah mendapati bahawa aku ni WANITA API...
Ha... Elok la tu...
Ingatkan nak sejuk kan hati... Makin terbakar ada la...

Jom cekidaut betul ke tak aku ni WANITA API...

WANITA API
Wanita api dilahirkan di bawah zodiak Aries (21 Mac-20 April), Leo (24 Julai-23 Ogos) dan sagittarius (23 November-21 Disember).

- Dilahirkan sebagai pemimpin - tak kot...
- Mempunyai kekuatan diri - tak kuat, tapi buat2 kuat...
- biasanya enggan menerima pendapat orang lain walaupun ianya benar - Haha.. Memang betul. Ego kuat nak mampos...
- Seorang yang artistik - sifat2 artistik yg terkurung dek terpesona dengan realistik yg rupa2nya hanya satu ilusi...
- sukar dijangka - mmg sengaja takmo ikot jangkaan orang. Sebok je nak jangka apa aku nk buat..
- biasanya romantis - Ya, tapi sifat ni diambil kesempatan oleh jantan tak guna. 
- tidak pemalu - tidak benar. 
- mempunyai personaliti suka menguasai dan mendominasi - Ya, memang tak dapat diubati lagi...
- tetapi boleh mengimbangi sifat-sifat ini dengan sikap yang pemurah, mesra dan menunjukkan sifat yang mendalam terhadap sesuatu yang disukainya - Ya. Tapi sesuatu yg disukai biasanya tak disukai oleh orang laen. Eh, naper orang laen suka sebok hah!
- Suka berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan orang yang dikasihi merasa sedih dan terhiris - Ya, sangat tepat. Tiada yang lebih tepat dari yang ni...
- Jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan dengan lancar - Memang ler, tapi tak lancar2...
- Wanita api harus diberikan ruang yang cukup luas untuk menjadikan perhubungan itu terus berkesan - ruang mende pulok mung nih.. Cakap bior jelas sket...
Tidak keberatan untuk beralih arah jika berasa tertekan - Memang, aku suka sangat biarkan kerja tergendala kalo orang tu byk sgt bebel...

Okey...
Jawapan apa paling banyak...
Jawapan YA...

Waaaaaaaa.....
Memang sah aku ni WANITA API...
Kenapa benda yg baek2 takmo mai kat aku....

Wassalam....

2 comments:

  1. Aku dpt Wanita Air. Gelinya... sgt tak kena lgsng,

    ReplyDelete
  2. Huhu..
    Lemah lembut rupanya...
    AKu nk wanita air...
    Biar sejuk sket...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers