Selesai... dan Mula...

Salam...

Raya tahun ni aku hepi sgt2...
Sebabnya takde sorang pun tanya "BILA NAK KAWEN"
Wah! Tak pernah rasa segumbira ini...
Riang betul la tahun ni...
Maybe sbb aku dah bagi amaran awal2 kat FB, so dorang takde tanya dah kot...
Huhuhu...

Tapi yg tak best ialah seperti biasa ===> SAKET PERUT
Sbb makanan bercampur baur dlm perut ni dan aku bukan jenis reti makan sket....
Nak2 sedap pulak tu...
Tapi takpe, yg penting hepi...

Dan tahun ni utk pertama kali dlm idop kami tak wat rumah terbuka...
Maybe kami not in the mood kot...
Blank nk masak apa, dan mungkin juga sbb dh berkumpul time family day raya ke-2 aritu...

Okey, raya dah selesai...
So aku kena get back to work... siapkan order keychain yg sebakul tu...
Nk kene anta Jumaat ni, tp order keyring blom smpai2...

Dan aku pun dh tag team ngn adik nak wat komik...
Aku yg terbuti tak pandai melukis langsung ni akan wat storyboard dan skrip...
Adik aku yg terbukti cemerlang dalam lukisan (nama pun art student) akan lukis cantik2..
Kitorang nk anta kat Komik-M...
Try la tgk dpt tak...

Wish me luck will ya...

Wassalam....

5 comments:

  1. selamat hari raya lelangit..minta ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap.....sbb xder org tye, biar sulie yg tye, bila lagie nk kawen ni???hahahaha....

    ReplyDelete
  2. takyah terasa sgt psl soklan kawen tu... diorg takde kerja berfaedah nak buat dlm hidup diorg, psl tu la diorg tanya soklan tak relevan camtu... biarlah mereka dan keluarga mereka...

    ReplyDelete
  3. Sulie: Arrr... Sulie dh spoil kegumbiraanku.. Huhu.. Slmat Ari Raya. Minta maaf atas segala bahasa yg kasar selama kite berkawan ni.. Huhu...

    Jo : Kan.. Aku kalo time raya n family day je mesti phobia semacam. Takot dorg tanya, pastu mula la bg ceramah bertajuk "1001 SEBAB UNTUK AWAK BERKAHWIN dan 1002 SEBAB UNTUK AWAK MESTI KAWEN DEKAT CEPAT".

    Kdg2 kerunsingan bukan berasal dr diri sendiri , tp dr orang laen....

    ReplyDelete
  4. good luck e langit...klu perlu idea nak buat skrip...cakap le...ekeke

    ReplyDelete
  5. Huhu.. Thanx Rio..
    Tgh cari idea nak wat arc lagi...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers