Bosan betul la....

Salam...

Terlalu panik smpai tak tau nk tulis ape dah....
AKu rasa nak pengsann  hari 4 malam...
Tapi tak pengsan2 jugak!

Hampeh betul idop aku la ni...
De pesimpangan dilema...
Tak tau jalan mana yg lebih baik...
Ingat tak poem "The Road Not Taken"

Ha.... Camtu la situasi aku skrg...

Hakikatnya camtu la idop aku sejak dulu...
Dna aku selalu pilih jalan yg takde org lalu tu...
Yg beranjau dan berduri...
Dan bila sampai ke penghujung, hampeh...
Takde apa2 yg menarik pun...

Pelik la...
Kenapa aku cepat bosan...
Bila aku buat sesuatu keputusan, aku akan sgt bersemangat dan teruskan tanpa rasa penat...
Sampai satu tahap. tetiba aku rasa penat dan takmo buat dah...
Pastu aku tinggal gitu ke...

Penyakit apakah ini...
Bosan betul...

Wassalam...

3 comments:

  1. sabar...bkn ko jer cm tu..aku pun rasa aku mcm tu...tp apa2pun kita semua ada kehidupan...

    ReplyDelete
  2. Maybe sebab terlalu pulun kot.. Huhuhu...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers