TAHUN DEPAN AKU KAWEN

Salam....

AKu dh ada idea....

Pasni kalo org tanya bila nk kawen; jawapannya tahun depan....
Bulan brape, bulan 3...
Org mana, Nigeria...
Negro ke... Yup!...
Keje ape, wat phd...
Percaya ke org luar; percaye je, dh 4 tahun dh, dh jumpa ayah dh...
Pastu org tu pun senyap..

YEAH!
SUKSES!
Itu;lah yg berlaku tadi....
So tak perlu la aku dgr org berhujah, berceramah pasal anak dara tua, takde org nak, dan ntah ap2 benda mengarut yg dorang bebelkan selama 4jam...

Kalo tahun dpn dorg tanye lagi, aku jawab; TUNDA TAHUN DEPAN PULAK!

YEAH!!!!!!!

Wassalam....

2 comments:

  1. Mak Ngah aku dulu penah tanya bila nak kawen... aku penah jawab bila Mak Ngah nak pegi nie... kubur kata mai, rumah kata pergi... hehehe

    ReplyDelete
  2. hehe...jwpn ko pun ok...jwpn jo pun ok jgk...ekeke

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers