SEXY is........

Salam...

Tetiba aku rasa sunyi pulak..
Nak2 bila org asyik tanya bila nk kawen...
Bila nk berteman...

Hampeh la...
Mengganggu emosi betul...

Memandangkan aku normal, of course la ada gak perasaan tu kan...
Aku dh pun buang jauh2...
Tp nampaknya manusia ni tak penah berpuas hati mengganggu idop org yg takde kena mengena dgn mereka...

Aku belom berteman sbb aku belom berjumpa yg sesuai...
Sbb aku belom dpt jodoh lagi...
Kan jawapan tu dh cukup...
Mmg aku tak usaha pun...
Kenapa aksyik perempuan je yg berusaha, bukan ke lelaki tu khalifah...
Dunia dh terbalik...

Lelaki yg aku jumpa takde pun yg sexy...
Define Sexy....

SEXY is--------> INTELLIGENT

SEXY sbb beliau BIJAK dan COOL...

SEXY sbb beliau BIJAK dan nampak cam bengap jer...

SEXY sbb beliau KIDAL dan gentleman

SEXY sbb beliau juling sket... tp takde la bijak mana pun mamat ni...

Persoalannya...
Wujudkah lelaki seperti ini di Malaysia....
Sila abaikan kekacakkan...
Aku bercakap tentang personality....

Aku suka lelaki bijak...
Malangnya xde lelaki yg lebih bijak dari aku...

Wassalam....


4 comments:

  1. I am sexy but I am not gay... kehkehkeh

    ReplyDelete
  2. Jo: Huhu.. Sape la yg ckp ko gay tu.. Naseb baek aku xde mslh yg sama...

    Rerama: HUhuhu...

    ReplyDelete
  3. uikkk...ada jgk eh lelaki sexy?ekeke

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers