Naseb Baek.....

Salam...

Aku menyampah la kat sorang akak ni...
Suka sgt mengumpat pasal suami n anak2 tiri dia...
Pastu sebok bgtau yg dia byk duit, cuma tak minat beli brg mahal2...

Dah tu apa kena mengena ngn aku nyer...
Aku tak penah judge dia n tak berminat pun nk tau kedudukan kewangan dia...

Arini dia bgtau yg tiap2 hari dia masukkan seribu dlm bank..
PAstu mengumpat hal suami n anak2 tirinya...

Akak ni mmg lawa. jelita, badan pun solid...
Tapi....
Adoi... KUat mengumpat betul la...
Semua benda pun nk citer...

AKu boring la mendengar kisah2 yg tak membina ni...
Kesah dia paksa anak dia bgn pagi utk basuh kasut pn nk bgtau...
Kesah dia yg belikan brg2 skolah anak2 tiri sbb si ayahnya asyik tdo, pun nk bgtau...

Alahai....
Aku pun tak larat dh mendengarnya...
Hal remeh temeh tu, simpan je la...

Mujur ayah aku suka membaca dan menonton discovery...
Mak aku pulak pendiam, asyik senyum jer...
Kalo tak, lagi la aku boring dgr mereka bercerita ntah hape2...
Lama2 pengsan sebab boring sgt....

Naseb baek,.....

Wassalam

1 comment:

  1. Aku pernah jumpa dan malangnya, kenal org2 mcm akak tu... memang mengerikan.

    Sebab itu aku selalu diam diri je bila jumpa org camni dan buat tak layan sampai diorg jadi boring dgn aku pastu cari mangsa lain utk mengumpat... rasanya akak tu nak cari geng mengumpat dgn cara camtu sebab bosan... buat dia bertambah bosan dgn tak layan dia.

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers