Kedai Pak Arab

Salam...

Jenuh sgt menjahit... Jom tgk ada apa kat kedai yg aku keje ni...
Huhu..
La ni aku keje kat kedai jual makanan Arab tau...
Cam klaka plk...

Kedai Arab ni dekat je ngn kedai baru aku...
Ada la selang beberapa buah kedai...
So pagi2 aku msuk kedai sendiri, kul 12pm msuk keje..
Kul 6 balik keje, sambung msuk kedai sendiri smpai pkul 10 mlm...
Setiap Jumaat, Sabtu dan Ahad pulk (mlm) aku buka gerai kat Benteng...

Org2 kat sini terkedu je dgr jadual waktu aku...
Tak tau la naper...
Mmg la cam pening dan penat sket...
Tapi mula2 jer..
Lama2 nnti ok la tu...

Ape la membebel plk...
Aku nk tnjuk gmbar2 yg aku snap dlm kedai Pak Arab ni...

 Barbican...
Sedap giler.. AKu suka perisa Apple...

 Dalam pek mudah bawa...
Ada 6 botol...

 Jus Rani...
Pergh.. pekat, sedap wat cakap lu...
Org Melayu ramai mai beli jus ni...

 Biskut kurma...
Hari2 aku makan...

Aprikot kering.... 
NI tak penah makan plk...
HUhu...

Itulah antara items yg org Melayu suka beli...
Ada lagi minyak zaitun, jus2 dalam kotak, madu, halwa, cuka epal,pati kurma dam mcm2 lagi la...

Kenapa aku tulis semua ni...
Sebab aku boring....

Huhu...
Nak sambung jahit pulak...

Wassalam....




5 comments:

  1. Kedai Arab woo... memang seronok tgk brg2 diorg jual tu. Kat UIA nie pun selalu beli air buah dr kedai Arab sebab sedap. Pastu try bir halal diorg hehe...

    P/S: yg gambar tu aku nak cuba tiru Johnny Depp dlm Pirate of the Carribean... tapi terjadi versi feminin la pulak...

    ReplyDelete
  2. Jo: Bir halal dorang rasa cam arak betul ke.. Kat sini xde jual plk.. Kalo ada aku dh try dh sebotol..

    P/S: Watak baru utk Pirate of Carribean 4 = Jane Sparrow.. XD

    ReplyDelete
  3. Delster dgn Barbican tu bir halal diorg la... hehe

    ReplyDelete
  4. Barbican tu bir ke...
    Tak rasa cam arak pun..
    (HUhu.. Mcm la penah rasa... XP)

    ReplyDelete
  5. bir tak semestinya 100% arak yg memabukkan... bir tu selalunya air drpd gandum, barli atau buah... dia haram kalo kandungan alkohol melebihi drpd sukatan yg dibenarkan dlm agama sehingga boleh menimbulkan mabuk.

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers