Malu kat Bos...

Salam....

Aku tanya dlm wall kat FB camne cara nk minta benti keje dr bos...
Lalu aku bg la contoh2 yg sesuai..
Ada la member2 buat lawak la, bg pandangan la...
Tgh syok2 berdiskusi sambil gelak sorang2 dpn lappy ni, tetiba muncul bunyi "toit!"

Ada org chat ngn aku..
Tgk2..... BOS AKU!!!

Wah!
Buat kali pertama dlm idop ni, bos chat ngn aku...
Yg peliknya camne dia tau ni aku padahal selama ni tak penah muncul pun dia dalam wall aku...
Magicnyer...

Bos minta aku simpankan roti uk kwn dia...
Tu je la...

AK pun cepat2 je delete wall post tu...
Time bos dtg kedai, dia nmpak cam biasa jer...
Takde plk tanya2...

Agak2 korang dia baca tak wall aku...
Ataupun dia ternampak aku online lalu terus je tegur (kebetulan la ni..)

Wah, malu la plk....

2 comments:

  1. wah hebat bos ko...ekeke sib baik dia tak bagi idea camana nak benti kije...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers