Orang Gila!

Salam..

Aku la ni dh jarang dh blogwalking...
Mcm tak larat nk baca blog kat bloglist aku ni...
Apepun, ada la 2 3 blog yg aku tak miss baca, mesti baca jugak wlau penat camne pun...
Tp nak komen tu tak larat.. tak larat nk pikir ape...
Sbb aku ni jenis tak pandai nk komen skadar utk tinggal jejak jer..
Sbb cam boring je kan kalo wat gitu...

Jap gi nk pi benteng plk..
Sebenarnya aku tak larat ni..
Eh, tetiba ada idea nk cakap...

Smlm sorg akak tu dia tukang urut, dia bgtau aku yg perempuan Malaysia ni tak kuat tenaga batin...
Bukan... Bukan dia bgtau...
Dia membebel2 tak benti ...(Dan aku mmg benci dgr org membebel)

Dia membebel yg perempuan Malaysia ni tak kuat tenaga batin...
Sbab tu lelaki suka kawen ngn org seberang...
Bila lelaki nk kawen org Indon, mula la kita marah2 padahal kita ni yg jenis tak jaga badan..
Asyik jaga muka je, tapi "bawah" tu abaikan..
Padahal yg "bawah" tu yg paling penting...

Dia cakap, "Ha.. kau tau tak hebat tak hebat perempuan Indon.. Dorang boleh kemut sampai 7 kali,"
MAta dia terbeliak time sebut 7 kali tu, sambil tunjuk tujuh jari pada tangannya...

Aku pulak blurr jer...
Tak paham langsung ape benda yg dia cakap...
Sebab dia tunggu aku bereaksi, aku pun cakap, "Tak tau pulak saya.."

"Ha.. Kau pun tak tau... Dah nnti camne ko nk layan laki ko.."
Tetiba aku nk naek hangin... Tapi malas nak layan...
Kemut tu ape pun aku tak tau, tetiba je citer mcm aku ni paham sgt...

Sebenarnya aku geli bila org sebut hal2 mcm ni...
Maybe sbb aku belom kawen, so mmg la tak paham...
Paling menyampah bila org buat lawak lucah pastu masing2 sambung berlawak yg lucah2...
Klaka sgt ke lawak lucah..
Klaka sgt ke bercerita ttg aurat org laen...

Ntah la, tak paham...
Aku berdoa semoga org Melayu boleh menjadi lebih intelektual...
Bila tgk aku baca The Star, masing2 mengejek aku kononnya aku ni berlagak baca paper BI..
Padahal ni paper ayah aku...
Aku baca komik dia jer, dan beberapa artikel yg aku minat la...
Lagipun The Star ni byk opinion kan, tu yg aku suka tu...
Tapi ni takde kene mengena ngn dorang..
Apesal nk bising smpai bgtau org laen...

Tak pandai la nk idop ngn org2 pelik camni...
Why can't they just leave me alone...
Pastu akak yg pelik tu pun suka sgt promot kt customer lelaki, bgtau yg aku ni single...
Adoi....
Mcm la aku desperate sgt...
Kenapa dgn manusia di sekeliling aku ni!!!

Ok la..
Nak pi Benteng dh...

Wassalam...

2 comments:

  1. Biarkan diorg dgn dunia pelik diorg tu... jgn layan sgt, kita wanita Muslimah Melayu yg berpegang teguh kpd kesucian cinta antara manusia dan Allah, kita bukan manusia gila seks...hahaha

    faham dgn ko... org2 yg takde otak ilmiah atau otak bermoral akan asyik ingat menda2 gitu... itu ialah mentaliti yg tak stylo... aku selalu dgr mak aku panggil org2 mcm akak tu 'org bangsat'.

    ReplyDelete
  2. KAn...
    Aku pun penat melayan menda2 remeh camni..
    Taknak peduli nnti dipanggil anti-sosial plk..

    Tp mmg anti-sosial pn.. Ngehehe...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers