Hepi Besday to Jo...

Salam...

Huhu...
Nampaknya aku dh terlalu lambat nak wish kat Jo...
Actually aku terlupa cos arini byk lari2 sana sini...
Sehinggalah aku terbaca entry Jo terharu gara2 Ika punya keja...

Tetiba tenet prob n time tu jgk Anjang nk ber-webcam ngn awek dia....
Skrg bru dpt tenet blk...

Walaupun terlambat, tp nk wish juga...

(sila baca dengan nada gema...)

Jo,

Selamat Hari Jadi yg ke 29..
Namun ko tetap nampak cam 19 tahun dan itu wat aku bangga,,, (tetibe plk)
Aku doakan ko panjang umo dan dipermudahkan segala urusan ko utk hari2 yg mendatang
Dan aku pn doakan ko bahagia selama2nya ngn idop ko bersama2 alien kesayangan ko tu
Sori la, aku tak dapat bg hadiah..
Tapi, sudi2kan la menerima birthday card yg tak seberapa ni...

Sila jangan gelak...
Aku wat ni pun dalam mengantuk n nk cepat je siap...
Huhuhu....
Sori jugak sbb dh lambat wish.
Harap ko tak kesah...

Sekian..

Ikhlas,
Langit Pertama

Huhuhu....
Tu je la...
Gudniter sumer...

Wassalam..

6 comments:

  1. huhu... tenkiu so much Langit! Alien pun terharu mcm aku jugak bila menengok kad nie... warna kopi lagi tu, yay! :D

    ReplyDelete
  2. WAh.. kretip jugak awak ni ek.. :D

    ReplyDelete
  3. pssstt...semoga jo ditemukan jodoh weh...ekeke

    ReplyDelete
  4. Sulie: A'ah. Besday Jo smlm. AKu terlambat wish.

    Jo: Bgus la ko suka. Aku mmg reka khas utk ko ngn alien... Huhu...

    Ika: Kretip ke.. Ni wat time mengantuk yg amat. Igt nk bg gerak2, tp saya bukan pandai sgt guna flash...

    Rio: Ko cakap slow2 sket.. Nanti Jo marah.. Huhuhu...

    ReplyDelete
  5. muahahah~ jo terharu..
    waaaah, mmg card tu betul2 kena dgn hati jo..'kopi'...hehe~

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers