Jom Report..

Salam...

En. Bujang Kacak share something utk kita sama2 bertindak...
Dia suruh kita baca link ini...

http://www.facebook.com/pages/Anti-Islam/107844799251057?v=wall

Kalo korang rasa apa yg aku rasa lps baca page itu, jom kita sama2 REPORT PAGE...
Moga2 FB consider nk buang page yg mengarut tu..

Skrg kul 2.25 pagi dan aku masih belom tido...
Kenapa...
Sebab ibu n ayah belom pulang lagi...
Uda bgtau yg dorang dh bertolak kul 5 ptg.
SO budget2 dlm kul 1 pagi dorang sampai la umah...

MAlangnya aku call2 tak dapat...
Yg jawab cume makcik MailVoice yg dah telan duit aku 50sen...
Ape punya la mahal, samapi 50sen telan..
Selama ni tak perasan, ni baru perasan sbb kredit cuma ada cukup2 RM2.00
Tu yg cepat benor perasan tu....
Huhuhu...

Aku agak phone ayah dh kong...
Ayah tak bwk charger la tu.. (mmg tak penah bwk charger pn pi mana2. Slalunya kidnap charger aku. Kalo aku tak bawak pndai plk bebel. Dia tak bwk takpe plk...)

Uda dh msg2 tanya..
Dah masuk 400x dh tanya "ayah dh balik belom"..
Naik bosan dh asyik reply, "x" je...

Sebenarnya risau jugak kan,..
UJan2 ni...
Ada plk kawasan yg banjir, tp harap2 dorang tak terkandas la...
Tapi hati aku cam tak berdebar je...
Maybe okay je kot dorang tu...
Maybe benti mkn ke...
Atau tdo kat Kemaman umah nenek...

Takmo tdo la...
Sampai dorang blk...

Wassalam..

2 comments:

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers