Home Alone...

Salam..

Dh lama giler tak blogwalking...
Update blog pn dh jarang2...
Not in the mood...

Boring giler..
Semua ahli keluarga aku dah pi cuti2 Malaysia baru je td...
Yg tinggal cuma aku sorang je kat umah ni sbb esok ada org nk check-in homestay..
Woo..Woo... Sedeynyer.. T_T

Arini dorang bertolak ke Johor...
Esok dorang pi Melaka plk...
Pastu Selangor...
Tujuan utama nak pi Maha 2010...

Yg nak pi Maha cuma ayah... dan aku...
Yg lain2 tu nk pi jalan2 je..Tp aku plk yg tak dapat pegi padahal excited giler nak pi...

Nk wat ape kat umah ni sorang2...
Mesti la siapkan order, ape lg kan...

2 comments:

  1. oh..anda ada homestay..kat ner tue??bleh pigi ni..hehe..xpe la...buat tempahan myk2 duit pun masuk,pas2 bleh la pigi jalan2 plak...hehe...

    ReplyDelete
  2. A'ah kan...
    Takpe2 kaya nnti aku nk melancong ke Paris.. Tinggalkan dorang (berangan)

    Homestay aku kat Kuantan. Tp terpencil sket. Tu yg x rmai nk msuk.. T_T

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers