Misteri Kehilangan Roti

Salam...


Roti aku dah hilang. Roti Gardenia kecik, baru jamah 2 keping...


Kes 1:
Jumaat lepas. Malam tu aku letak roti dan jem kat atas meja kat ruang tamu. 
Bila aku nak amik untuk simpan, tgk2 roti dah takde.
Sepanjang hari aku duk sorang diri. Anjang pi keja. Yg lain pi bercuti.
Sapa yg amik...


Kes 2:
Baru tadi.
AKu makan roti sambil tgk Fringe.
Pastu aku masuk bilik menjahit.
Bila CSI start, aku pun kuar tgk TV.
Roti tu ada lagi, aku wat dek je...
Lps abes CSI, aku nak simpan roti tapi dah lesap.
Jem ada, roti yg takde...
Aku duk sorang je kat uamh sepanjang ari...


Suspek: Anak kucing 2 ekor... Ha... Logik ke...
Tikus; Macam logik...
AKu amik torch light dan geledah dapur, bawah2 almari, bilik stor dll...
Tapi, takde...
Paham tak, takde...


Macam mana roti boleh lesap depan mata aku...
Seriously.. aku takot!!!!

9 comments:

  1. ko ada tgk citer kum kum tak?

    ReplyDelete
  2. Rio: Kum kum tu tak mungkin amik roti aku.. Huhu...

    ReplyDelete
  3. hishh ko ni dik biar betik??? huhuhuh takkan ada hantu roti kot kan... hihihihi

    ReplyDelete
  4. Ciklinn: Kalo hantu, baik dia makan saya.. Sy lagi sedap.. HUhuhu...

    ReplyDelete
  5. hak3..:p
    bleh gak kene suspek..
    sian arr kucin tersebut..:D

    ReplyDelete
  6. wadud: Sbb xde benda idup lain dh dlm umah ni kecuali aku dan 2 ekor anak kucen tersebut :0...

    ReplyDelete
  7. Jo: Biaq betui.. Jauhnya adik ko mencari roti.. Huhuhu...

    Roq: Kuatnyer Encik LIpas tersebut mengangkat roti seplastik.. Ngehehe..

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers
LilySlim Weight loss tickers
LilySlim Weight loss tickers